sobota, 12 listopada 2011

#179 - chujowy autoresponder ;-)

Oto jaka była premiera nowego, ulepszonego autorespondera na GG. W porównaniu do poprzedniej wersji dokonałem dwóch zmian - powiększyłem katalog tego czego nie szukam (o pseudo-rozmowy oraz wścibskie wypytywania, których mam już dosyć), a także poważnie nastraszyłem potencjalnych rozmówców prosząc, aby nie tylko odezwali się ponownie, ale do tego na jakiś sensowny temat ;-)

Chyba teraz odsiew będzie jeszcze większy. Ale premierowa "rozmowa" odsiana autoresponderem była wręcz symboliczna - i multimedialna. Rzadko się bowiem trafia, aby ktoś zamiast przywitania się na GG posyłał od razu zdjęcie. Rozmówca ma (według katalogu) 33 lata.

Oznaczenia: jego tekst / mój tekst
- [zdjęcie]
- (Autoreply) Jestem gejem (44 lata). Nie szukam seksu ani cyber seksu, pseudo-rozmów bez tematu lub wścibskich wypytywań przez obcych. Szukam normalnych ludzi, z którymi można się poznać i zaprzyjaźnić. Jeśli chcesz pogadać - proszę odezwij się ponownie, na jakiś sensowny temat.

Oczywiście nie było żadnej dalszej rozmowy. Autoresponder spełnił swoje zadanie - w tym przypadku można mówić o (dosłownie) chujowym responderze ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz