piątek, 21 października 2011

Spóźniona promocja

21 lipca 2011 
Kiedy kupowałem Mega Top Profil na Fellow (czyli gwarancję pokazania mojej fotki na stronie głównej Fellow przez tydzień), to zawsze zastanawiałem się czy ta promocja będzie już ostatnia i czy w czasie jej trwania poznam kogoś odpowiedniego. I jak dotąd zawsze było to przedsięwzięcie chybione, bo nikogo wartościowego nie poznałem.

I kupiłem znów Mega Top Profil - bo postanowiłem, że w okresie wakacyjnym trzeba się "pokazać" na Fellow. Może jakiś chłopak mający wakacje wejdzie na mój profil i zapuka do mnie? Pytanie tylko czy warto i czy nie będzie to spóźniona promocja?

Nie szaleję z tymi top profilami, ale staram się je kupować wtedy gdy dochodzę do wniosku, że ma to sens. I jak zwykle bywa z marketingowymi kampaniami - nie zawsze osiągają one zamierzony efekt. Ale to jest wliczone w koszty marketingu - wykładają się na tym nie tylko takie skromne osoby jak ja, ale także wielkie agencje reklamowe i jeszcze większe korporacje :-)

Najważniejsze jest nie to, czy wygrałem lub przegrałem bitwę - ale to, czy wygrałem wojnę. Mogę przegrać bitwę o skuteczną w poznaniu chłopaka promocję profilu na Fellow. Ważne, abym wygrał wojnę o poznanie chłopaka - w ogóle. A to w jaki sposób poznam chłopaka - nie ma już znaczenia...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz