poniedziałek, 25 lipca 2011

Blog :69:

Skoro akurat dziś temat na 69 - to i o zmianie, której dokonałem na blogu wczoraj. Postanowiłem w nazwie bloga zawrzeć tekstową ikonkę. Do tej pory ikonka była tylko w blogu fotograficznym - przedstawiała ona aparat fotograficzny i wyglądała tak: ['O] - co na pewno ożywiało tytuł tego bloga.

Ponieważ moją ulubioną liczbą jest 69 i kojarzy się ono także z przytuleniem się osób w miłości,  dlatego postanowiłem dodać 69 do tego bloga, i w końcu wybrałem ikonkę :69: - w takiej kombinacji wygląda najlepiej. Przy okazji tytuł bloga przeleciał do nowego wiersza, więc usunąłem z niego nick Anubius. I tak zamiast dawnego Anubius - praGEJenie miłości mam teraz bardziej ogólne :69: praGEJenie miłości.

Jest jeszcze jedna drobna, ale miła zaleta - w panelu administracyjnym bloga nareszcie cały tytuł jest widoczny, poprzednio ostatnie kilka liter było ucięte. Niby drobiazg, a od razu milej się blogiem zarządza ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz