niedziela, 12 czerwca 2011

Kwadro Fonia ;-)

Mam cztery telefony. Cztery aparaty. Cztery Nokie.

Czemu aż tyle? W sumie mam trzy telefony. W konkretniejszej sumie mam dwa.

Pierwszy to fon oficjalny - praca, rodzina, oficjalni znajomi, urzędy. Drugi był kiedyś biznesowym - ale stał się teraz towarzyskim, dla ludzi naszej orientacji. Trzeci to prepaid Play - bo w Play za 5 zeta można konto przedłużyć o rok - pomyślany jako fon "imprezowy". Taki, który można wziąć tam, gdzie się boję, że mogą mi ukraść mój droższy aparat - i stracę kartę SIM. Karta Play jest umieszczona w najmniejszym, i specjalnie najtańszym, aparacie telefonicznym.
W sam raz na imprezę - aby nie wypychał kieszeni. I normalnie tego fona można nie zauważać na co dzień ;-)

A czwarty jest tymczasowy. Używałem go do kontaktu z moim Ukochanym, gdy on się nieco za wcześnie przyznał do swojej orientacji i "spalił" numer, z którego korzystał, kupiony specjalnie do kontaktu ze mną. Wtedy kupiłem prepaid w jego sieci aby się z nim kontaktować przez jego "stary" numer. Ten telefon używam do wstępnego kontaktu podczas poznawania ludzi teraz. Podaję go na ogłoszeniach. Docelowo go nie będę przedłużał. Wyrzucę go za miesiąc, gdy nie będę - mam nadzieję - potrzebował już szukać chłopaka ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz