niedziela, 19 czerwca 2011

Jak wyglądasz?

Niedawno miała miejsce na czacie ciekawa-inaczej rozmowa z pewnym dżentelmenem, na którego względach żałośnie mi nie zależało. Dlatego też pozwoliłem sobie na "wariant młodzieżowy" przywitania, mając nadzieję na zniechęcenie go na starcie. Nie udało się. Zatem - w odpowiedzi na jego inteligentne-inaczej pytanie - postanowiłem się opisać-inaczej.

I oceńcie sami - czy kłamałem? W sumie to właśnie latałem draenei hunterem, item level 353, po Uldumie - jak łatwo poznać (dla wprawnego oka) po krajobrazie w oddali. Bo z tyłu daleko romantyczny widok na Ramkahen jest. A latałem tam oczywiście szukając Elementium i Pyrite.

A jak się rozmowa zakończyła? Odsyłam do screena ;-)

Dla słabiej widzących - gościu po moim przedstawieniu się jako draenei hunter zapytał "pierdolec?" a ja odpisałem "you? possibly". Po czym on zamknął okno :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz