sobota, 4 czerwca 2011

Gej kino ;-)

To jest wspomnienie z odległego dzieciństwa. Miałem wtedy 10 lat, gdy usłyszał o nim świat ;-) A tak na poważnie, to miałem zapewne około 10 lat, choć nawet tego już dziś nie sprawdzę...

Byłem z mamą na wczasach w jakimś uzdrowisku w Kotlinie Kłodzkiej. Pamiętam jak spodobał mi się tam chłopak. Chyba brunet. Przystojny.  Chciałem się z nim zakumplować, był młodszy o kilka lat, poszedłem z nim na jakiś film puszczany dla dzieci - pamiętam, że ten film był dla mnie już "za dziecinny". Poszedłem tam specjalnie dla niego. Coś mnie ciągnęło do tego chłopaka. Po prostu. I tyle.

Teraz już wiem, co podejrzewać. Po prostu byłem gejem, w którym się rodziły pierwsze uczucia do mojej płci ;-) Ale w świecie głębokiej komuny nie było możliwości tego nawet odpowiednio nazwać, określić.

Jak powiedział Ludwig Wittgenstein - granice mojego języka wyznaczają granice mojego świata ;-) Dla mnie był to wtedy tylko świat hetero :-)

3 komentarze:

  1. Czy można wiedzieć, w jakim wieku zostawił Pan żonę tudzież ostatecznie zaakceptował swoją tożsamość seksualną?

    OdpowiedzUsuń
  2. W wieku XXI ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chcesz pogadać zapraszam na GG ;-)

    OdpowiedzUsuń