niedziela, 27 września 2015

"Zboczeniec"

Dziś prezentacja rozmowy - tym razem na czacie - która odbyła się z innym bi, dosłownie godzinę po rozmowie opublikowanej wczoraj. Tutaj mamy do czynienia z prawdziwym "zboczeńcem". Ale oczywiście tylko w cudzysłowie. Oto wyjaśnienie dlaczego (on i ja):

- cześć
- cześć
- Karol 20
- Maciek 48
- szukam związku a ty?
- tzn ja w związku z dziewczyna jestem, ale na boku... chętnie
- wybacz boki mnie nie interesują, ja szukam związku czyli życia razem

Oczywiście już dalej nie było rozmowy, nie dlatego że szukamy czego innego, ale choćby dlatego, że większość osób po prostu nie wie wtedy co powiedzieć. Żałosne na czatach jest to, że ludzie wytresowali się do rozmów na bardzo wąskie tematy, a poza nimi nie mają już języka w gębie. Ale taki czatowy folklor.

Tym razem jednak mamy przynajmniej szczerość po stronie bi. Każdy ma prawo szukać tego, co uznaje za potrzebne dla siebie, nawet wtedy gdy dla kogoś innego, jak dla mnie, to nie jest opcją, którą się interesuję. Póki jednak takie szukanie nie jest jednoznacznie sprzeczne z prawem, to wolna wola szukającego - kogo szuka.

Ja zaś na boku wolę mieć koło biurka... kawę ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz