sobota, 31 sierpnia 2013

Różnica bez różnicy

maj 2013
Po kilku dniach od wykonania dość zmasowanego mailingu na portalu Różnica Wieku (wysłałem maile do około 55 osób) przyszła pora na wstępne podsumowanie wyników. I choć liczba potencjalnych partnerów na tym portalu chyba trochę wzrosła w porównaniu do mojego ostatniego tam próbowania, to odzew na mój mail był żenujący.

W sumie tylko 5 osób odpisało. Szóstej nie liczę, bo wcześniej z nim pisałem i naturalne było, że jak mnie zobaczył to się przypomniał. Z jedną teoretycznie mógłbym się spotkać, ale jej nie podobało się, że mam czarno-białe zdjęcia na profilu. A mnie zupełnie nie było żal straty takiego potencjalnego partnera, który przejmuje się takimi idiotyzmami.

Postanowiłem więc zacząć wycofywać się z tego portalu - ale bez kasowania konta na razie. Mam bowiem wrażenie, że zdecydowana większość adresatów mojego maila jeszcze w ogóle go nie odczytała. To świadczy o randze portalu, który być może wielu odwiedza raz na tydzień czy na miesiąc. Na szczęście mam powiadomienia e-mailem o nowych wiadomościach, więc nie muszę się logować na portalu aby sprawdzać pocztę. 

Dam może tydzień lub dwa szansy innym na odezwanie się. Zresztą profil mogę tam zostawić - kto wie czy jakiś chłopak nie zarejestruje się za jakiś czas i sam nie odezwie. Ale zapominam o tym portalu jako sensownym narzędziu poznawania ludzi. Tym śmieszniej, że tam powinny być osoby najlepiej dobrane do moich potrzeb i vice versa. Typowa ironia losu.

Różnica Wieku bez różnicy w żenująco niskiej skuteczności ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz