wtorek, 2 lipca 2013

Bajkomarek

Gdy już zaczynam znowu szukać chłopaka, dostaję od czata okropny "prezent" - wspaniałego bajkopisarza. Gadałem z nim początkowo jak urzeczony. Jaki to wspaniały chłopak. Ale stopniowo zaczęły rosnąć wątpliwości. I potem coraz więcej rzeczy wskazywało na to, że jest zwykłym bajkopisarzem.

Po pierwsze - nie uwiarygodnił się. Nie miał zdjęcia, choć opowiadał o tym ile zdjęć zrobił mu były facet. Nie miał profilu. Nie podał telefonu ale jedynie GG. A na tym GG maiłem go już zapisanego - zatem gadałem z nim wcześniej i jakoś nie wyszło. To daje do myślenia. A poza tym zaczynał się rozpisywać na różne tematy, fantazji seksualnych, swojej mamy, tego jak całował się przy niej ze swoim facetem. Dziwne trochę, takie otwieranie się.

Jakoś chciał się spotkać, ale zarazem nie miał odwagi aby się konkretnie umówić. Niby chce zostać całą noc i nagle pisze, że późno już. A następnego dla gdy nie było żadnych przeciwwskazań aby się spotkać - nagle mi pisze, że jednak nie pasujemy do siebie. Głupia, rozpaczliwa zagrywka idioty który potrafi tylko pisać, a który nie ma już innej możliwości aby odmówić spotkania. Ale moja intuicja już go wcześniej skreśliła, więc mnie nie zaskoczył.

Tym razem zablokowałem go na GG - będzie spokój na przyszłość :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz