sobota, 29 października 2011

#165 - rozmowy o pogodzie...

Rozmowa o pogodzie jest przysłowiowa. Oto jak wygląda na Fejsie.

Oznaczenia: tekst autora / komentarze 
- Dzień Dobry wszystkim, pogoda do dupy... ehhh :/
- Dzień Dobry, to samo tutaj....
- masakra ....
- dzień dobry u mnie słonko świeci jak na razie jest 11 st 
- mnie to jakoś odrzuca jak tylko patrze za okno, szkoda gadać, zimnooooo brrrrrrrr...:/ 
- to przyjedz na Śląsk:):):) ogrzeje Cie...
- byłem ostatnio w Katowicach tydzień ;p 
- no widzisz :):):) 
- :)
- U mnie pogoda też do dupy:( 
- u mnie słonko świeci od rana :) pozdrawiam 
- to może kiedyś będziesz jeszcze w kato:P 
- mam tam kuzynkę wiec czasem bywam ;p 
- a ja dzisiaj do fryzjera idę!:D [pisze dziewczyna]
- suuuuper, na łyso się obcinasz? :D hahaha 
- jest mi przykro 
- przecież żarcik taki kochanie ... daj buziaka :********* 
- no dobrze już dobrze:) wybaczam:P żarcioszek taki?:) 

Oczywiście to jest mila komunikacja między witającymi i żartującymi ludźmi. Mam jednak wrażenie, że dla niektórych, aktualnie bez zajęcia zawodowego, osób to jest styl życia prowadzonego nieomal 24h na dobę ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz