niedziela, 16 października 2011

#152 - chcę się z tobą zaprzyjaźnić

Oto jak wygląda... chęć zaprzyjaźnienia się na GG.

Oznaczenia: jego tekst / mój tekst
- hej
- (Autoreply) Jestem gejem (44 lata). Nie szukam seksu ani cyber seksu! Szukam normalnych ludzi, z którymi można się poznać i zaprzyjaźnić. Jeśli chcesz mnie poznać - odezwij się ponownie.
- hej
- hejka
- co tam u ciebie
Czemu ludzie jakoś przeważnie piszą pytania bez znaku zapytania?
Tym razem zmieniłem taktykę i odbiłem pytaniem o pytanie...
- a czemu pytasz?
- a tak chcę się z tobą zaprzyjaźnić
- jestem gejem
- domyślam się ze gejem
- zaczynanie rozmowy od co tam jakoś na mnie działa alergicznie :-)
- wole jakikolwiek najgłupszy temat byle nie takie wyświechtane otwarcie :-)
- ok sorki
- no problemo
Problemo było, bo ówże chętny do zaprzyjaźnienia się gej już się nie potrafił odezwać.

Takie to są te ludzkie-gejowskie chęci do zawierania przyjaźni ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz