środa, 5 października 2011

#141 - lekcja kultury

Oto, niestety często typowa, rozmowa na GG.

Oznaczenia: jego tekst / mój tekst
- Hey
- (Autoreply) Jestem gejem (44 lata). Nie szukam seksu ani cyber seksu! Szukam normalnych ludzi, z którymi można się poznać i zaprzyjaźnić. Jeśli chcesz mnie poznać - odezwij się ponownie.
- No chce się poznać
- A tak apropo ja też gej

- hejka
- jak ci na imię?
- nieznajomy pyta mnie o imię? Nie jest to deczko niegrzeczne?
- Oj tam.
- I mam 22 lata :)

- nie przedstawiam się osobom które same się nie przedstawiły najpierw jako goście
- myślałem że tak oczywistych podstaw kultury nie trzeba nikogo uczyć
- Yhy
Dalej już się nie odezwał więc zamknąłem okno rozmowy.

Mania wypytywania mnie o imię przez osoby, które się same zapomniały przedstawiać, to plaga GG. Jeśli mam dobry humor to cytuję Russela Crowe o odpowiadam wtedy - my name is Gladiator.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz