piątek, 19 sierpnia 2011

#094 - sztuka odpowiedzi

To jest z kolei korespondencja z 26-latkiem z Fellow, który do mnie napisał maila na mój profil. Gość nie ma  nic w opisie ani rubryce "Kogo szukam" - tylko kropki.

[1] Jego mail
jestem chętny - pożyczyłbyś mi coś kasy?

No i zastanawiam się co napisać. Najpierw napisałem, że nawet Bill Gates by chętnie wziął cudzą kasę, ale w końcu zmieniłem koncepcję i napisałem...

[2] Mój mail
plus za bezpośredniość, minus za podejście - wrażenie neutralne ;-)

Swoją drogą, to naprawdę trzeba mieć tupet, aby tak się dopominać o kasę. Nie napisał nic o sobie, nie podał nawet hasła do swoich fotek.

[3] Jego mail
to jak?

Niezrażony niczym  - czyli bezczelny!

[4] Mój mail
nie pożyczam kasy nieznajomym, sorki

To kończy sprawę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz