środa, 3 sierpnia 2011

#078 - będę bogaty?

Nie wiem jak określić fakt, że ktoś z kim rozmawiam już od jakiegoś czasu na GG - chyba nagle mnie nie poznał, bo zmieniłem autoresponder. Będę bogaty? ;-)

Autoreply zmieniłem na dwa dni przed spotkaniem z pewnym chłopakiem (z którym zresztą się nic nie udało), jako przygotowanie do używania GG w sytuacji gdy nie będę już szukał nikogo do związku. Zrezygnowałem z podawania cyferek - liczy się tylko wiek, jeśli ktoś by chciał się zaprzyjaźnić, ale inteligenta osoba wiek wyczyta w katalogu GG. Napisałem tylko o zaprzyjaźnieniu się (nie wymieniałem kategorii netowych znajomych jak w poprzednim responderze, bo nie chcę zaciemniać). I nadmieniłem, że ignoruję rozmowy o niczym :-)

Oznaczenia: jego tekst / mój tekst
- hej
- (Autoreply) Jestem gejem. Nie szukam seksu ani cyber. Szukam normalnych ludzi, z którymi można się poznać i zaprzyjaźnić. Ignoruję rozmowy o niczym. Jeśli chcesz mnie poznać - odezwij się ponownie. 
- hej
- co porabiasz?
[niestety klasyczny przykład rozmowy o niczym]
- ja też nie szukam seksu [czemu mi o tym pisze?]

W sumie nie miałem ochoty z tym chłopakiem dziś gadać, więc pozostawiłem rozmowę bez odzewu. Zresztą, rozmowy o niczym przecież ignoruję ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz