środa, 3 sierpnia 2011

Znaki gejostwa...

Jak poznać geja? Czy gej ma jakieś znaki charakterystyczne?

Ja wyliczyłem wiele takich cech, które kojarzą mi się z gejowstwem - a których zarazem sam nie posiadam. Zatem jestem gejem-inaczej ;-)

Te cechy "typowego geja" moim zdaniem to:
  • białe buty - tak mi się to kojarzy, a ja noszę najchętniej czarne, bo się mniej brudzą,
  • szczupła sylwetka - skatowana dietą i innymi drakońskimi metodami, a ja mam mocną budowę ciała, więc nawet gdy schudnę będę wyglądał bardziej jak byczek,
  • torba przez ramię - a ja noszę plecaki, ale nie torby naramienne, a jeśli na ramię to saszetkę heteryckigo typu,
  • apaszka - w ogóle nie noszę, jeśli w zimie to oczywiście szalik,
  • japonki - nie korzystam z nich wyjściowo, mogą mi służyć za klapki w domu czy okolicach domu, ale nie na dłuższe wyjście,
  • depilacja włosów na rękach i nogach - nigdy bym się do tego nie posunął, bo moje włosy są miękkie, aksamitne i prawie niewidoczne, i za to je uwielbiam, bo są i zarazem ich nie ma,
  • opalenizna na całego - efekt nudnego wylegiwania się na plaży lub w solarium, a ja opalam się tylko w trakcie normalnej aktywności, więc przeważnie mam opaloną jedynie głowę, szyję oraz połowę rąk i nóg,
  • włosy na żel lub farbowane - a ja mam normalne, krótkie, poręczne w utrzymywaniu w czystości,
  • tatuaże lub piercing - jakoś nie mam chęci tego sobie robić,
  • bransoletki czy łańcuszki, dużo biżuterii na palcach - też jakoś mi to nie leży,
  • krok modelki na wybiegu - a ja chodzę jak facet,
  • patrzenie bez wahania w oczy innych mężczyzn - a ja nie patrzę, zachowuję się jak heteryk... 

Ciekawe, czy do tego katalogu cech geja można by coś jeszcze dodać :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz