sobota, 23 stycznia 2016

Platformerski Twitter?

Jakiś czas temu skasowałem mój Twitter, na którym publikowałem kiedyś wszystkie notki z tego bloga. Niedawno jednak postanowiłem założyć ponownie inne konto (mój stary nick był już zajęty) aby publikować na nim tweety ponownie, ale tym razem nowocześniej, z hasztagiem. I co mi pokazuje na dzień dobry Twitter? Do lektury czyich tweetów mnie standardowo zachęca? Zobaczmy sami.

Oto prawdziwa Trójca Twittera. Najpierw TVN24 - mistrzowie w montowaniu prawdy, półprawdy i nieprawdy. Zdecydowani i zajadli przeciwnicy PiS. Potem Radosław Sikorski, miłościwie panujący na włościach amator ośmiorniczek, którego żona tak pięknie obsmarowuje Polskę pod nowymi rządami w mediach zagranicznych. Na końcu Donald Tusk - wielki polityk europejski, który co dzień zmienia zdanie, jak to było na przykład w ostatnich dniach, gdy co innego mówił po spotkaniu z prezydentem Dudą, a co innego następnego dnia, gdy odbywała się debata o Polsce w PE.

Na pełnej liście sugerowanej przez Twitter znalazła się cala masa innych hałaśliwych przeciwników PiS, przeciwnych mu mediów (z Gazetą Wyborczą na czele). Jest z czego wybierać. Zapewne Twitter proponuje ludzi w kolejności ich twitterowej popularności, a ta na pewno należy do ludzi z poprzedniego obozu władzy, z konieczności byli aktywni na Twitterze. A może Twitter chce aby jak najwięcej ludzi ich oglądało i krytykowało? Tak czy owak, zaczynając mojego blogowego Twittera od razu wpadłem w "szemrane towarzystwo" twiterowych propozycji.

Ciekawe kiedy to się zmieni :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz