wtorek, 26 lipca 2011

#070 - kadarka

Kadarka to facet hetero, z którym kilka razy czatowałem. Za pierwszym razem zirytowałem go, bo myślałem, że kadarka to czapka (skojarzyło mi się z Janosem Kadarem), ale to tylko gatunek winogrona. Oto ostatni czat z nim.

Oznaczenia: jego tekst / mój tekst
- hej
- hej
- może mnie nauczysz ssać kutaska?
Facet ma chęć spróbować, ale dziwne, że tylko ciągle ma jedynie chęć...
- może nie
- szkoda...
- mam wielką chęć poznać smak kutaska... 
Nadal nie mogę się nadziwić, jak można na takim czacie nie znaleźć szybko kogoś do spróbowania smaku kutaska, akurat amatorów oralu tam nie brakuje...
- szkoda, że do kogoś szukającego miłości wyskakujesz z takimi propozycjami
Koncept na rozmowę mu się skończył, więc zamknąłem okno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz