czwartek, 17 marca 2011

SEXzdjęcie profilowe na Fellow.pl

Wpadłem na pomysł jak zwiększyć odwiedzalność na profilu Fellow.pl. Dałem swoje zdjęcie w trakcie oralu, z palcami robiącymi "okulary" wokół oczu, widziane z pozycji chłopaka. Oczywiście to co intymne zakryłem i na tym wielkimi literami umieściłem napis "SEX". Działa. Ludzie wchodzą. Bardziej dociekliwe osoby mogą zobaczyć jakieś mętnawe białe linie obok napisu. Żeby je dokładniej rozszyfrować, trzeba pofatygować się do mojej galerii ;-)

Zdjęcie profilowe jest na samym końcu galerii, czyli na dole, a mam w sumie 30 fotek, w 6 rzędach. Nieprzypadkowo zdjęcie profilowe jest na samym dnie. Ma nie być łatwo. Trzeba się przejść w dół galerii. Przewinąć ekran - ale ciężka praca dla delikatnych palców szukającej seksu cioteczki :-) Podpis pod zdjęciem - "zonk" - może zaintrygować. Na powiększeniu widać bolesną prawdę.

Niestety, wrażenie nie może być tak wielkie jakbym chciał. Bo napisałem na profilu prawdę o moim wieku, więc mało kto zobaczy zdjęcie w powiększeniu, aby przeżyć bolesny dla poszukiwacza seksu zawód. Większość zamknie profil zobaczywszy wiek, wagę, albo opis. Tak, niektórzy czytają opisy - i mogą wyczytać, że nie szukam seksu. A to pech ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz