czwartek, 26 listopada 2015

Dysk GG

Polubiłem dysk GG. Te praktyczne urządzenie wirtualne ma dla mnie jedną fajną zaletę - można dzięki niemu łatwo wkleić komuś link do własnego zdjęcia. Pytanie dlaczego tak mnie to cieszy, skoro można takie zdjęcie po prostu komuś wysłać. Zalet dysku GG jest kilka. I właśnie dlatego on mnie tak rajcuje.

Pierwsza, ważniejsza zaleta, to psychiczna wygoda wysyłania zdjęcia. Zdjęcie przesłane wprost w mailu może zostać u danej osoby w poczcie, nawet jeśli ona ze mną zerwie kontakt. Nie lubię zostawiać swoich zdjęć u obcych ludzi. Jeśli zaś ktoś mnie zobaczy na internetowej stronie dysku GG i mu się nie spodobam, to po prostu zerwie ze mną kontakt nie ściągając raczej mojego zdjęcia na swój komputer.Lżej się czuję na duszy wiedząc że moje wizerunki nie spoczywają na czyimś kompie ;-)

Druga techniczna zaleta to oszczędność miejsca na komputerze. Nie mam tu na myśli kasowania z komputera zdjęcia obecnego na dysku GG, choć można i taki numer zrobić. Mam na myśli oszczędność miejsca przy posyłaniu linku do zdjęcia mailem - mail z linkiem to kilka kilobajtów, zaś mail ze zdjęciem - ze dwa megabajty. Wysyłając zdjęcie do wielu osób mnożę te megabajty bardzo szybko. I zaśmiecam swój własny dysk. Mogę oczywiście skasować wysłane maile z dysku, ale tracę wtedy także ich treść. 

Mimo że GG używam już drugorzędnie, to jego dysk ma dla mnie pierwszorzędną wartość ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz