środa, 25 lutego 2015

Konsekwentny

Jak się ma 51 lat to trudno znaleźć partnera. Ja mam 48 i też mam trudno. Jednocześnie w tym wieku powinno mieć się już olej pod kopułą. Dlatego nie dziwi, że 51-latek może napisać anons składny i sensowny. Oto przemyślenia niejakiego pana Krzysztofa (pisownia oryginalna):

czytając te anonse doszedłem do wniosku ze trudno będzie mi poznac tu partnera,poniewaz wielu z was chciałoby ksiecia i to jeszcze na dodatek młodego,przystojnego i ustawionego finansowo.Gdzie mi do takich,nie mam szans tym bardziej ze ja chce mieć partnera który będzie chciał ze mna isc na rower,do kina,pograc w tenisa ziemnego,lubiacego zajmować się ogrodem,wyjsc na spacer z psem,a nie latanie po klubach,saunach itp.,chce zwykłego normalnego zycia,wiec jeśli jest taki ktoś kto myśli tak jak ja to bardzo proszę o kontakt

Pan Krzysztof nie stawia spacji po znakach interpunkcyjnych - to błąd, ale przynajmniej robi to konsekwentnie. Więc choć błędnie, to nie robi tego niechlujnie. Nikt nie jest idealny, ale dobrze jest być konsekwentnym. To dobrze świadczy o nim. Tak jak jego obserwacje z początku anonsu źle świadczą o gejowskim środowisku ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz