czwartek, 11 października 2012

Run Lola Run

Już nie pierwszy raz zabieram się do zagospodarowania jakiejś muzyki po roku czy dłuższym czasie. Ośmiopłytową dyskografię Kraftwerk rozpakowałem po ponad roku od momentu jej zakupienia. Ale płytę z soundtrackiem z filmu "Run Lola Run" miałem od jakich 13 lat - a dopiero niedawno zdecydowałem się wrzucić wszystkie utwory do iTunes na moim Macu. Do tej pory miałem jedynie dwa z nich - ponazywane zresztą przeze mnie. Teraz postanowiłem to zrobić profesjonalnie. 

Znalazłem w necie informację na temat utworów, więc moglem ponazywać je tytułami. I dołączyć do nich okładkę płyty aby wszystko było estetycznie. Jedyne co może mnie martwić to fakt, że ponieważ wykasowałem stare utwory z iTunes, to liczniki ich odtworzeń mi przepadły - ale miałem tam niewiele odtworzeń, mniej niż 300.

Przynajmniej teraz wiem, że licznik odtworzeń tych piosenek będzie biegł już ostatecznie. Tak samo było z utworami Kraftwerku zgrywanymi z ośmiopłytowej kolekcji, kiedy po ich zaimportowaniu do iTunes wyrzuciłem prawie wszystkie poprzednie piosenki wraz z ich licznikami odtworzeń.

Trzeba było się zabrać do tej pracy wcześniej ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz