czwartek, 8 stycznia 2015

Chujowo wyszło

Czasem rozmowa na GG zaczyna się sensownie, ale kończy chujowo. I to jak najbardziej dosłownie. Oto przykład takiej rozmowy z GG (on, ja):

- Cześć
- cześć, kogo szukasz?
- Chłopaka szukam
- ja też, szukam chłopaka do życia razem
- Ja mam 18 lat
- ja 48
- Trochę młody jestem
- jesteś pełnoletni, formalnie możesz decydować o sobie
- mądrym czy głupim można być niezależnie od wieku

- No tak
- Pokazać ci mojego kutaska??
- nie interesują mnie kutasy
- a ponieważ masz takie pytanie wiec twoja wartość w moich oczach spadła

- Oj tam
- rozumiem, żegnam
- Nara

Chłopak nie szuka związku, bo zależy mu na gadce o seksie i pokazywaniu kutaska. Gdy widzi, że nic z tego, od razu nara. Ten chłopak oblał swój egzamin dojrzałości - jak najbardziej dosłownie chujowo mu to wyszło :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz